Tuesday 12 September 2017

Wayang

Assalamualaikum...

Salam Rabu korang. Ape je aktiviti arini?
Bese kalau Rabu ni sinonim sangat dengan perkataan WAYANG. ahahahahha....... tiket murah ye dok?



Bese wayang ni kalau bAru kua dia punya mahal memang mengcekik la kisahnye. Tapi cam ada nilai tersendiri tengok cite pape di pawagam berbanding donlod dan nonton di TV or Laptop. Kan kan?

Seingat saya antara wayang yang saya tengok banyak kali is OlaBola dan Tron Legacy. Dedua cite ni da selamat masuk dalam list movie peberet saya.  Kategori bahasa melayu dan kategori bahasa inggeris. Hahaha da macam anugerah skrin dan bintang popular la pulak ada katehori kategori bagai.

Ola Bola memang movie yang sangat osem maybe sebab saya ni suka cite bab suka berbanding pasal haiwan ka cintan ka... Superb!! berjuta star nak kene kasik.

Tron lak...sebab ada aura memikat. Bukan pelakon ya tapi ost dorang best gila. Daf Punk kan...eh cemana ntah ejaan. Def punk? Daft punk? Uish berantu giler la lagu ost even xda manusia melalak disebalik music tu. Plus cite tu tahyul and tak logik. Kanak kanak riang berusia tua macam saya memang sukaa genre cenggitu.

How aBout you??

No comments:

Post a Comment

Pahlawan islam masa kini

Disclaimer :  Full kredit untuk Irfan sebab saya share semula sini untuk bacaan. Jenuh nak reread dari telegram. Thank you saudara.  PEJUANG...