Tuesday 12 September 2017

Roti tolo goyang goyang

Ya Allah..

Astaghfirullahalazim...

Allahu ...




Assalamualaikum rakan sekampung sebumi sedunia..

Saja memalam ni sebenarnye dok belek belek sekodeng album gambaq dalam phone keceteh ni pastu mata ni tertancap sebijik gamba...

Hat atas tu ha... roti tolo goyang goyang transfer road. Sebenornye nama dia roti telur bakar ke roti bakar telur ke aih dapat ke saya memang gubah la semuanya... bunga saya tak reti gubah tapi nama makanan bagi je hangpa tengok saya gubah cam manusia berseni. ahaha

Wei... malam ni.

Jam 11.00 pm kot...dok nengok album pasaipa kan da teringat. Time event gambaq ni berlaku ( besela saya rakyat melesia yang suka amek gambaq even tangan ketaq lapaq ) ,, saya very the laparuddin... pepagi tu kami worang berlima sbnrnya buat one day trip ke Penang... motip makan opkos la sesampai je terus melantak. hahahahaha..

Di penang kawan kami sorang lagi nama dia parissshh dia yang tunggu kami..sumbat la berlima makhluk size supermodel dunia iaitu saya ( paling kurus skali ai la...konon ), nuwa dan wife dia atiqah, remy dan che an.. kami cam sardin cam wajik cam nasi impit dah kau rasa.

Parisshhh anta kami dekat umah uncle si nuwa so kami leh jd dua keta... so berangkat ke transfer road katanya. Mam roti bakaq tolo goyang goyang tegedik dalam pinggan tu. Dap nye.   Ai kenot la telur ayam ni ai suka...suka suka...sukaaaaa .

Sebenarnya banyak gambaq roti tolo ni saya amek tapi saya update bendalah blog ni guna phone.. xleh nak upload gambaq. Server cemburu buta. Bencik.

Gambar kat atas tu sebab saya da upload sesiap kt draft...saja. Nak tepek...

Tapi baguih gak kang korang teliuq korang baling bom atom ke saya ....ai is skeri.  Siyes ahhhh sedap roti ni...saya terlebih enjoy makan. Roti ni pastu tempat sama gak roti canai ayam seketoi besaq pakhang tu.

Again... gamba takleh upload. Ai nak slow talk dengan server google phone ni.. Ape ni tak aci ah warga laptop leh lak upload sesuka sesuki. hm.


Papepun...Penang memang sorga makanan. Heaven tahap heaven ahh cacing dalam perot akan berdansa cam part annual dinner Airasia atau party tak berapa semenggah kat Sepang tuh. Bersorak meloncat ahh dok isi makanan sedap. Lemak pun tersenyum.

Weh.

Tak sabaq nak pi Penang lagi... dua bulan lg. eheh

No comments:

Post a Comment

Pahlawan islam masa kini

Disclaimer :  Full kredit untuk Irfan sebab saya share semula sini untuk bacaan. Jenuh nak reread dari telegram. Thank you saudara.  PEJUANG...