Thursday 14 September 2017

[ REVIEW MINUMAN ] Moccachillo Cafe Coffee Day

Ahahaii...

Assalamualaikum w.b.t
Sapa kat sini penggemar kopi angkat tangan 🙋🙋🙋🙋🙋

saya...saya...saya...

Kopi apakah yang kalian suka?

Latte...Cappucino... flat white... expresso...americano... blabla..
And kalini saje nak review kopi jenis ni sebab rasanya kalau tak silap saya kat Coffee Day je saya jumpa moccachilo ni.

Homaigah la sedap yakmat Allahu.
Yang ngajor saya pi sini tak lain tak bukan geng kpopedia lalang saya lah. Time tu kami nonton cite Exo Kris tu mende ntah tajuknya kat Nu Sentral ... time berdiri depan kaunter tu saya cam confuse je nak beli air apa sebab cam pepelik nama kopi depa.

So yang saya pilih akhirnya moccachillo. Tak sure apa dalamnya mungkin coffee, milo dan mocca..

Tak kisahlah pape janji rasa dia memang sedap MasyaAllah... rasa tak rugi try and memang tak amekda air lain kalau gi coffeee house ni.

Korang sila try ya siyes sedap time dia lalu kat tekak tu rasa berkicauje cacing diperut kegirangan menyambut hujan moccachillo
membasahi bumi. Giteeww 💁

Serius laaa sedap.Harga cambese la range Rm13 camtu. Untuk sengkek cheapskate like me memang la rega potong leher tapi sebab sekali skala nak gak..takpalah lepas tu makan angin ya.Sobs.

Try ahhh...pastu gitau saya jauh mana perginya 😉

Moccachillo

2 comments:

  1. Replies
    1. Sedap awak... Suka coffee tak? Ni siyes cam mixture milo coffee choc...tapi versi padu.

      Delete

Pahlawan islam masa kini

Disclaimer :  Full kredit untuk Irfan sebab saya share semula sini untuk bacaan. Jenuh nak reread dari telegram. Thank you saudara.  PEJUANG...