Sunday 10 September 2017

Dalmatian ( Kpop Group )

Dalmatian.
Kpop.
Boy group.
Comey.





Dalmatian ni secomel comel nama...teringat lah pulak movie 101 Dalmatian ke menda ntah nama. Comel kan...
Group yang debut beberapa tahun lalu ni kalau tak silap saya dah disband. Betulkan saya kalau silap please.

Gamba yang saya post tu wajah wajah original line up Dalmatian waktu dorang debut.

Inati, Dari, Daniel, David, Jisu, Youngwoon.
Omey sangat kan.. dah dah takyah tanya napa nama depa pelik. Daniel tu yang saya tau warganegara Amerika... Sayangnye now dia ditahan atas kes dadah. Ok tolak ketepi. Saya nak cite benda best je pasal depa.

Lagu debut dorang ni muncul time kpop tak ramai kuar lagu hiphop. So memang refreshing sangat sangat. Dengan tempo dan lenggok yang catchy. Bayang ahh..

Bow wow wow...lalala
Bow wow wow...lalala
Bow wow wow... Lala
Dalmatian blablabla..

Haa lebih kurang cenggitu ahh.

Siyes cakap lagu tu catchy yakmat.
Pekata korang pi youtube, type DALMATIAN - ROUND 1.
Haaa tu lah lagu debut depa... Pi lah dengaq beberapa minit ja tak rugi mana aih. Halwa telinga katanya.

*Sesudah 3 minit*

Best kannnnn?

Ehehehehe... Lagu Dalmatian ni bukan takat Round 1 ja sedap...yang lain best gak. robocop lah ape lah.. paling siok saya rasa berantu berjerangkung abes lagu E.R....Time ni Dalmatian da tuka skit ahli... David da xdak masok si Simon lak. Mamat mix Japan Korea tu.


Lagu E.R tu.. minus video clip yang bisa berdarahkan idung pasai depa bukak baju nak tayang tattoo (( hat tak elok jangan folo ...buang jejauh ))... Tapi lagu tu woi catchy gila.berantu abes.

Bagi saya level dia ala ala lagu Beast' Fiction' tu ha. Best wo. Starting je dah bunyi siren bagai... Pastu accident bagai. Pastu doktor lawa seksi bagai. Lampu merah bagai.  Semua lah bagai. Hahah


Pi youtube.
Type macam ni.

Dalmatian - E.R


Gaa.... Memang kekadang ada keluar DMTN. Tu pon kira hiasa shortform bagai ah. Tatau lah napa tetibe nak tambah DMTN lak sejak ada si Simon kacak.

Takpelah...sila layan ya.

Bow wow wow... Lalala.





No comments:

Post a Comment

Pahlawan islam masa kini

Disclaimer :  Full kredit untuk Irfan sebab saya share semula sini untuk bacaan. Jenuh nak reread dari telegram. Thank you saudara.  PEJUANG...