Saturday 23 September 2017

Hari minggu

Assalamualaikum...

Selamat Sunday semua. 🍃
Ape je korang buat nii sekarang?
Selalunya aktiviti ahad korang apa je???
Jenjalan kat mall? tengok tv? try try masak?
Tido? ( hat ni saya paling suka...)
Apapun korang buat...saya ucapkan selamat beristirehat. Ahad is your day kan.

Opps ada je yang bekerja dihari ahad...kepada yang bekerja tu, selamat bekerja tau. Jangan sedih tak dapat cuti weekend. Kekadang lagi syok cuti time weekdays. Trust me.

Tido cam Nukman best nih


Saya sekarang tengah tengok channel AFC. Asian food channel ye bukan asia football club. No no... 😂

Ni ha tengah tengok segment 'Cooking for Love' yang Imran vs Sarah Benjamin tu. Best ahhh nengok dua orang ni lawan lawan food saoa yang akan menang. Dorang kene masak ikot task client pastu ending dia client tu akan pilih food sapa yang terbaik.

Cambese lah kadang Sarah menang kadang Imran menang tetapi dua dua ketul ni mmg best. Sempoi je. Saya memang suka nengok Sarah Benjamin ni. Cara dia makan dia punya hargai food tu very the umpph. .

Oh moving on...
Selalunya weekend ni dibanjiri jemputan kahwin kan. Hahaha.

Ni time one of kawan korea trip saya
si Anem basha berkahwin... di Machang 

Area rumah saya tak dak pulak wedding invitation minggu ni. Kus semangat.... baru verangan nak mam nasi minyak,gulai daging dan ayam merah. Takde rezeki this week. Takpa next week ada.


Korang dah tengok ke movie seram yang baru tajuk IT ?
Saya nak buat entry pasal IT soon.... selain sambung entry Korea tu. Sesi membebel oyehh.



seram tak seram tak... eheheh



Til then...
Jumpa lagi next entry.
Twrima kasih sudi baca.

2 comments:

  1. Replies
    1. Laaa yeke....awak kije apa boleh saya tahu . Syok kije weekend bos besar selalu xda

      Delete

Pahlawan islam masa kini

Disclaimer :  Full kredit untuk Irfan sebab saya share semula sini untuk bacaan. Jenuh nak reread dari telegram. Thank you saudara.  PEJUANG...