Monday 26 March 2018

Kuantan clan bila bulan puasa

Salam alayk...

Salam isnin. Salam maghrib. Time.saya menulis ni baru 0735pm. eheh...

Pejam celik dah nak masuk April. Tak lama lagi puasa wehhh. Hm. Cepat sungguh masa berlalu. Lepas puasa, raya pula

Dah terasa bahangnya kan?
Kalau lalu kedai secara rambang akan dengar ada yang mula pasang lagu raya. Kus semangat.

Kat facebook pun dah mula di share. Amboi kome tak menyempat ye.

Last year adalah pengalaman puasa paling indah. Saya dapat habiskan 1bulan penuh puasa di Kuantan bersama mak abah.

Allah beri peluang tu sebelum beri saya peluang tahun ni berpuasa dengan suami, jauh dari family pulak. Cantik sangat aturan Allah.

Kalau dah nama Kuantan clan, bilamana puasa confirm port paling hangat dipasaran ialah DATARAN KUANTAN DEPAN MASJID.

Strategik dengan masjid dekat, bazar ramadhan tepi tu je. Parking keliling kawasan boleh. Rasanya mostly kuantan people memang pernah la merasa. Cam keluarga saya at least sekali la setahun. heeee.

Rindu.

Berlatar belakangkan masjid ♥


Sungguh hati ni rindu. Betapa bersyukur Allah beri saya peluang camtu. Pemandangan dinihari, bersama mak abah adik adik....mana nak dapat 😭😭😭😭

Semoga saya merasa lagi semua tu. 

Kalian selalu apa kewajipan bulan puasa yang kalau tak buat tak sah :)





2 comments:

  1. Rindunya..zaman study dulu..merasa belinjuadah depan masjid...rindunyaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannn...rindu sangat. Punye strategik lokasi bazar.

      Delete

Pahlawan islam masa kini

Disclaimer :  Full kredit untuk Irfan sebab saya share semula sini untuk bacaan. Jenuh nak reread dari telegram. Thank you saudara.  PEJUANG...