Thursday 13 July 2017

Sosej Rahmat

Alkisah sosej tapi serious saya masih menge'search' mana ntah gamba packaging sosej Rahmat saya beli.
( Masalah diatasi dengan pinjam pakcik google )

Rahmat oh Rahmat...
Nape sedap sangat frankfurter awok...

Rasa cam smokey smokey gitu ha. Sedap tak terperi. Banyak jenama sosej kat pasaran tapi usually saya suka Rahmat. First choice.

Since saya orang Kuantan kije Sepang dok Nilai ( gitewwwwww ) saya erasa sosej tu bila balik Kontan je.

Potong lak ala ala sotong cimb ( memang panggil camtu ) makanya saya digoreng kasi garing tidak rentung tp garing jangan rentung and ikot suka hang la prefer cemana gaya.

One word.

Sedap!

Okay bos pengilang Rahmat ni Boleh la sponsor saya lima taun punya bekalan saya promote ni.

😉😉😉😉

-asmiera-

4 comments:

  1. Mir Mira...kenapa le engkau ni bodoh amat Rahmat Frakfurter Ayam tu kepunyaan LEONG HUPAGROBIZNES..Ternyata engkau dah tertipu punya kempen bagai nak rak...insaf lah kat pasaran berlambak produk makanan Melayu Islam...

    ReplyDelete
  2. Jgn beli produk keluaran ini sbb kenapa perlu guna imej akan Muslim.

    ReplyDelete
  3. Yang Leong Hup takda tulisan jawi. Yang rahmat kuantan ada tulisan jawi. Sila lawati www.rahmat.com.my

    ReplyDelete
  4. Baca link ini...

    https://www.mywilayah.com/2019/12/penjelasan-isu-status-halal-produk.html?m=1

    ReplyDelete

Pahlawan islam masa kini

Disclaimer :  Full kredit untuk Irfan sebab saya share semula sini untuk bacaan. Jenuh nak reread dari telegram. Thank you saudara.  PEJUANG...