Tuesday 13 February 2018

Mir Mira merapu

Salam alayk..

Hey hey heyyyyyy.....
Saya masih lagi tertanya tanya ada slack lagi and kurang kefahaman kah saya tentang penempelan nuffnang di post.

Nak gak earn money nak nak nak 😂

Okay gais... Harini dah selasa kan. Kalau kat Nilai ni kalau Selasa ada pasar malam padu kat Taman Semarak. Kunun nak gi tapi saya ni sejenis manusia tak rajin nak redah jem parking penyeksaan dan sebagainya.

Maka saya lebih suka pasar malam Rabu di Pekan Salak lama dan pasar malam Junaat di perumahan saya sendiri lalalalalala.

Alasan kau Mir Mira oi


Pastu kan saya rasa saya ni suka bebenor pasar malam....ahahhaha cam boleh bebel pasar malam pung pang kung kang tuntang tanpa henti saya juga tidak mengerti.

Kan best kalau setiap kali tawaf pasar malam berat turun 5kg.

Kau berangan la Mir Mira 


Alah ...sekali sekala berangan.


Ok jumpa lagi next entry..Random tahap teruk.

No comments:

Post a Comment

Pahlawan islam masa kini

Disclaimer :  Full kredit untuk Irfan sebab saya share semula sini untuk bacaan. Jenuh nak reread dari telegram. Thank you saudara.  PEJUANG...