Friday 9 February 2018

CNY in advance

Salam alayk...

Hai semua apa khabor tu.. kepada yang sedang membaca ni saya ucapkannjutaan thank u.

Yelah, kene lah menghargai kalian yang luangkan masa membaca kemerapuan saye. Eheheh..

Kalini saya nak tulis pasai pa eh?
Apapun pekata kita berstykur dulu, panjatkan kesyukuran atas segala nikmat Allah dekat kita.

Bernafas itu satu nikmat.
Kelipan mata itu satu nikmat.
Jari yang menaip dan mata yang membaca itu juga satu nikmat. Cuma selalunya kita akan sedar betapa bermaknanya ia setelah kehilangan. Gituuu~



Tak lama lagi nak chinese new year so gempak gempita kaler merah dengan aura aura CNY di senatero malaya

Suukaaa...
Benda yang saya suka cam limpahan limau mandarin ( ikut reZeki lah ). Limau mandarin ni dah la lazat tak terperi.

Tapi tahun ni sebijik pun tak rasa lagi ahahaha. So kepada kengkawan cina saya, dan pembaca berbangsa cina... selamat tahun baru in advance okehh.

Setahu saya CNY untuk rakyat korea adalah chuseok.. eheee ( korea sesajaaa )

So gais... berapa banyak limau dah korang makan? Share ah siniii.

Tq sudi baca. ♥

No comments:

Post a Comment

Pahlawan islam masa kini

Disclaimer :  Full kredit untuk Irfan sebab saya share semula sini untuk bacaan. Jenuh nak reread dari telegram. Thank you saudara.  PEJUANG...