Friday 19 January 2018

Deko rumah kecil?

Salam alayk..

Sabtu sudah kan. Time flies.... dah nak masuk February. Macam baru je pungpang meletop mercun bunga api sambut New Year.

Fuh...

Demi masa, sesungguhnya manusia dalam kerugian.


Oh ya saya sekarang cam muhasabah diri memikir camna and kenapa saya tak ada natural talent mengemas dan dekorasi.

Allahu.

Sungguh. Saya sungguh cemburu kawan kawan saya yang jenis naturally sangat neat tidy and mempunyai kemahiran deco tinggi. Even my own sister kot.

Me?

Allahu.... nak sangat kasi rumah secantik ni.




Lawanya ya Allah....ya Allah.
Tak kisah la ni sekadar rumah sewa tapi sungguh cantik. Umah sewa saya flat je tapi saya ada follow akak sorang tu kat IG.

Nama dia Aizah. Rumah dia flat kecil je tapi decorasi dia buat rumah dia nampak cam penthouse seperti yang dia selalu cakap umah dia bergelar penthouse ( eheh comel akak tu tau ).

Kemon... korang camne??




2 comments:

  1. Klu Kita Ada minat & usaha utk deko,inshaAllah rmh akn menjadi cantik berseri..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huuuuu smoga ada bakat la menjengah dijiwa saya... for now struggle lagi ni..jenis x reti mengemas. Bukan my forte gitewww

      Delete

Pahlawan islam masa kini

Disclaimer :  Full kredit untuk Irfan sebab saya share semula sini untuk bacaan. Jenuh nak reread dari telegram. Thank you saudara.  PEJUANG...