Friday 24 July 2020

NASI DAGANG NASI KERABU SEDAK SEDAK PADU

Salam alayk,

Ni especially untuk rakyat jelata KL dan selangor yang berdekatan lah.

Malaysia kaya dengan pelbagai makanan.... kalau saya antara peberet saya adalah nasi kerabu lahh.
Nasi kerabu ni banyak je orang jual tapi ni meh saya nak hebah hebah yang sedak do'oh ni... maksud nya sedap gilers la. hehehehe.


Meh jamu mata dulu.







Sedap tak Terliur tak? hehehhee... kalau anda penggemar nasi dage nasi kabu memang anda terliur lah. Hehehehe... Meh saya kongsi pula info penjualnya. Boleh ushar di IG dan kontek number tertera okeh.






Haaa..... sapa dok coverage area dekat boleh la ring ring wasap helo helo dekat owner and seller tu. Pas da try meh leave komen sedak ko dok.  Gitew~



Selamat maju jaya peniaga kecil. InsyaAllah moga maju jaya. Berniaga dengan ikhlas dan saling bantu membantu. KITA JAGA KITA!




No comments:

Post a Comment

Pahlawan islam masa kini

Disclaimer :  Full kredit untuk Irfan sebab saya share semula sini untuk bacaan. Jenuh nak reread dari telegram. Thank you saudara.  PEJUANG...