Thursday 25 June 2020

Ibu bekerjaya?

Salam alayk,

Hai semua apo kabo? Saya alhamdulillah sihat dan syukur dapat kesempatan tulis menulis lagi dalam blog sepi nan sendu ni. Maaflah, ada je kekangan sana sini dan alasan tercipta. hehe~

Dimana ada kemahuan, disitu ada jalan. Terpukul tau dengan kata kata tu.






Okaylah. Twins saya dah berumur setahun setengah dan rezeki Allah, saya dapat tawaran kerja atas izinNya dalam bidang yang saya belajar. Saya terima dan bermulalah hidup sebagai ibu bekerjaya gitewww. 

Cabaran?

Mestilah awak!!!! Nangis lah awal tu rindu anak sebab melekat tak hengat dari dorang lahir sampai dah boleh berlari berkedudup. Lepas tu bengkak susu sikit sebab saya takde pam dan situasi tmpat kerja macam susah nak pam. Ini bukan alasan, ini betul betul. Adalah mustahil untuk saya curi masa berkali kali untuk pam dan juga disini saya dikelilingi rakan sekerja lelaki makanya ianya menjadi semakin sukar. See alasan bertabur tabur...tapi memang benar awak. InsyaAllah saya cari jalan lagi hmmmmm.

For now itulah update saya. Since da rasa hidup bekerja, benarlah ibu kerja kerja ni walau penat tapi ada me time sikit tapi hilang baby-bonding time. sobs~~~~

Next time rasa nak ulas lanjut lah pasal ni. So, for now see ya... saya menulis ni time rehat opis nih.


Bubye~~ Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

Pahlawan islam masa kini

Disclaimer :  Full kredit untuk Irfan sebab saya share semula sini untuk bacaan. Jenuh nak reread dari telegram. Thank you saudara.  PEJUANG...