Saturday 7 July 2018

[ REVIEW ] Nasi Kambing meletop Nilai

Alhamdulillah untuk kesempatan bernafas di pagi Ahad yang permai. Giteww.

Hai semua.

Buat apa tu??

Saje nak review sikit pasal satu tempat makan kat Nilai, Negeri Sembilan. biasa nasi kambing fames.semua orang tau kat Tangkak tu eh yang nama nasi kambing 40 hari??

Haaa kalini saya review yang area Nilai dulu la sebab ni je dekat ngan rumah saya. Beedekatan ngan Mcdonald bansar baru nikai yang kalau awak ikut tol Nilai keluar je leh la nampak.

Bagi saya, jujurnya memang sedap cuma bukan kategori yang saya akan repeat ( sebab saya kaki makanan bersup....sorry ) .

Tapi lokasi dan parking kedai ni padu, senang dan mudah. Keadaan kedai best...
Portion nasi meriahhhh dan kedainya bersih.

Banyak je lagi menu lauk lain tapi sebab kami dua try ni je kan. Skali skala anda anda semua nak try Bolehlah maju kesini.






Verdict : Tak menepati selera sangat dan kebetulan saya banyak dapat tulanv tak berapa isi ( huu takde rezeki )

Tak berani nak bagi rate tapi korang kene try tau. Harga sepinggan Rm15.


Bubyeee~

No comments:

Post a Comment

Pahlawan islam masa kini

Disclaimer :  Full kredit untuk Irfan sebab saya share semula sini untuk bacaan. Jenuh nak reread dari telegram. Thank you saudara.  PEJUANG...