Tuesday 24 July 2018

Hospitality orang jawa

Salam alayk ~

Raya dah lama berlalu tapi mssih takleh move on kuih yang dihidang dirumah mertua kaka kepada suami saya, kakcik.

Wehh ada jeruk bagai dan pelbagai kek...nyummm sangat.

Opkos ada banyak lagi kuih dalam balang tapi saya snap hat dua ni je sebab cam menarik meriah dan membolahkan mata saya. Punya lah besttt.




Husband saya cakap bese dah kakcik ngab family mertua idup diperkampungan jawa so kemeriahan makanan mereka memang tiptop. Kudos tu jawa people. Hospitality terbaik... 

Teringat gak time kawan rapat daya si Fiqa tu kahwin. Tiga ari tiga malam meriah dengan makan serba tak putus dan Fiqa cakap standard dah orang jawa memang jenis sepakat terlebih bab bab majlis kondangan ni. Ahaha sre, saya blaja skit la bahasa depa. 

Saja nak wat post appreciation... Looking forward for more 😘



2 comments:

Pahlawan islam masa kini

Disclaimer :  Full kredit untuk Irfan sebab saya share semula sini untuk bacaan. Jenuh nak reread dari telegram. Thank you saudara.  PEJUANG...