Saturday 1 February 2020

Give back to society

Salam.


GIVE BACK TO SOCIETY.

Acamne nak cakap in bahasa melayu eh kasi sedap sket... Err pulangkan semula kepada rakyat? Tudia bunyi macam wakil rakyat oi.

Tapi lately ada beberapa komen di post berkaitan ramp agent airasia ada sebut tentang perlu bayar RM500 untuk uniform bila interview.

Saya cuba dapatkan jawapan dari manager dan beliau tegaskan tiada sebarang advance fee. Justeru sesiapa yang ada diminta bawak sejumlah wang, beh clarify dan emel saya?, Kot saya boleh tanyakan.

Saya tidak lagi bekerja disana maka mungkin juga saya tak tahu prosedur baru or perubahan ke ape ke... Saya cuma berharap kita dapat maklumat yang betul.

Kalian?




No comments:

Post a Comment

Pahlawan islam masa kini

Disclaimer :  Full kredit untuk Irfan sebab saya share semula sini untuk bacaan. Jenuh nak reread dari telegram. Thank you saudara.  PEJUANG...