Friday 8 February 2019

Mak mak sangat

Assalamualaikum...

Kemain sekarang niche blog dah terabur abes.. memula dulu fokus Korea Korea dan terus Korea tapi sekarang da ada bau bau makpak sikit. Sebab ada si melons ni ha maka akan ada la entri berkaitan parenting dan pregnancy.



Walaupun dah melalui fasa pregnant namun sebab saya jarang update sangat journey pregnant and sekali sekala nak kenang kembali saat keboyotan makyong, apelah salahnya saya tulis based on experience pengalaman ye dak.

Parenting isu pulak....fuh. baru sebulan lebih la merasa jadi mak mak ni so ilmu memang level fetus lah kecik cotek sangat tipis. Tapi saya akan cuba yang terbaik sharing pengalaman ne tau pembaca sekalian ada tips nak share. Lagilah saya alu alukan. Miawww.

So far???

Fuh semangat yang jitu padu amat diperlukan ya.... Its never been easy but its worth. Kadang rasa breakdown teghok tapi Allah takkan beri kalau Allah tahu kita tak mampu.

Himnaeseyo ( bertabahlah )



To all new parents out there... Himnaeseyo!
To all wonderful experience parent out there... Anda semua awesome!
To all husband and wife yang sedang ttc dan berikhtiar untuk zuriat...insyaAllah pasti sampai rezeki indah tu.Amin ♥

2 comments:

Pahlawan islam masa kini

Disclaimer :  Full kredit untuk Irfan sebab saya share semula sini untuk bacaan. Jenuh nak reread dari telegram. Thank you saudara.  PEJUANG...