Wednesday 6 September 2017

Susah nak upload picture

Salam alayk everyone...

Salam alayk kakros, mak enon, pak atan dan sekalian alam...mir mira in da housee. hHaha over tahap ape ntah.

Saya kan ada kemusykilan lah nak tanya. Saiapa kat sini yang biasa update Blog guna phone. Korang ada masalah tak? I mean masalah nak upload gambar. Saya selalu keluar benda tu yang tulis server rejected apa semua so failed to upload.

Whutttt.


Sedih ahh...skali skala nak hias gak gamba ke ape ke kat entri. Leh cover skit celoteh sebelum masuk fasa kedongdong membosankan. Or sejenis phone Xiaomi je cenggini? sekali sekala lemau nak bukak laptop sbb gamba mostly memang datang dari dalam phone kan.

Oh ye...Salam Rabu gais.
Makan apa arini? Masak apa arini?
Saya cambiasa mereput osteoporosis di rumah tercinta Kuantan. alhamdulillah cuaca tak la berapa panas today. Hopefully lah kan tak panas. Kang jadi ku sangka tak panas sampai kepetang, rupanya membara sampai kering. Eh..

Saya terbaca dulu zaman sekolah yang Melaka adalah negeri paling panas di Malaysia. Sapa orang Melaka meh challenge orang Kuantan 😂😂😂

Panas wehhhhhh... kulit kepala meroyan perpeluhan.


Ok kita jumpe lagi later...  nak kesat peluh muehehehehehe.




Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

Pahlawan islam masa kini

Disclaimer :  Full kredit untuk Irfan sebab saya share semula sini untuk bacaan. Jenuh nak reread dari telegram. Thank you saudara.  PEJUANG...