Tuesday 19 September 2017

Saya pun nak cantikkan blog dan nuffnang?

Salam alayk..

Serius bila saya blogwalking kat blog orang, saya selalu teruja dan rasa blog mereka sangatlah cantik, easy dan mudah.
Saya teringin juga nak blog comey comey camtu tapi saya tak faham abd tak reti. Kiranya saya masih belum.habis belajar lagi.

Aduilah.


Nak merajuk ase..
Cara nak pasang muffnang lun dah beria buat tapi masih tak berjaya. Apatah lagi adsense sebab akaun tak matang lagi. Hm.
Adnow pulak cam tekan tekan takde mende. Sushivid pun cam sangkot part paste code tu.

Allahu.... dugaan nak jadikan blogger ni side income saya.

Kawan kawan yang tahu and advise atau rujukan...boleh tak leave comment bawah?
Saya buntu ...huhu

Maybe sekarang banyak up entry guna phone berbanding laptop sebab takde internet and limited internet untuk hotspot is difficult for now.

Allahu...sekali lagi.

Takpe saya takkan putus asa...mana tau beberapa bulan dari sekarang saya akan tengok balik entri ni pastu tepuk dahi sebab merengek sesorang. ahahaha.

ajarin dakuuuu

5 comments:

  1. sama la masih mencari cara mencantikkan blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan...sama lah kita. nak sgt blaja camne nak comelkan blog takde kusam sangat

      Delete
  2. Sushivid tu kalau ada problem just email management dia. Nanti diorang tolong bagitahu apa problem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeke awak....wah thank u svb bantu beri jawapan.. saya oening betoi xtau nak wat camne

      Delete

Pahlawan islam masa kini

Disclaimer :  Full kredit untuk Irfan sebab saya share semula sini untuk bacaan. Jenuh nak reread dari telegram. Thank you saudara.  PEJUANG...