Friday 23 November 2018

Malaysia ku tercinta

salam ♥


Sekarang kan dah masuk bulan sebelas nak ke dua belas dah.. Pejam celik snagat masa berlalu lately. Takut je memikir.

Magical tahun ni adalah kita bertukar government tapi itulah, macam pepelik dan huru hara betul.dengan isu satu persatu dinaikkan.

Saya tak suke ulas politik cuma satu saya nak minta, jalankan tanggungjawab amanah Allah sebaiknya. Please.

Tiada guna bergolok bergadai manifesto dan perjuangan apa semua untuk pegang tapuk pimpinan kalau hasilnya depa menggenggam kuasa, makin pelik isunya.

Mungkin saya yang nilai.dari sudut yang salah maka sila betulkan saya diruangan komen bawah ya. 😉

Semoga Malaysia terus makmur. Amin.

No comments:

Post a Comment

Pahlawan islam masa kini

Disclaimer :  Full kredit untuk Irfan sebab saya share semula sini untuk bacaan. Jenuh nak reread dari telegram. Thank you saudara.  PEJUANG...