Monday 6 August 2018

[ Pregnancy Journey ] The beginning

Salam alayk~

Saya rasa nak catit skit sebanyak pregnancy journey dalam blog ni. Sebab niat nak kongsi dan juga sebab bila saya dapat tahu saya pregnant benda pertama saya gigih taip di google adalah blog pengalaman ibu mengandung.

Sindrom mak mak sangat kannnnnn.

So dengan adanya blog versi saya kisah saya dan cara saya, ne tau in future orang lain pulak google dan terjumpa dan baca dan excited sesama. Eheheh
Perlu diingatkan saya masih dalam ongoing journey sehingga ke tarikh 6th August 2018 ni dan baru menginjak ke 15 weeks.

Perjalanan masih jauh dan saya tak tahu apa Allah sediakan untuk saya... Semoga baik hendaknya dan semoga dipermudahkan.

Memandang ni first part...so tak start mana lagi lah citenye tau...saja panas enjin dulu. Ehhehehe.


Doakan saya gaisss 🌼


Pelan pelan kayuh
Pelan pelan taip
Pelan pelan baca naa.. 👼



2 comments:

Pahlawan islam masa kini

Disclaimer :  Full kredit untuk Irfan sebab saya share semula sini untuk bacaan. Jenuh nak reread dari telegram. Thank you saudara.  PEJUANG...