Tuesday 10 April 2018

Konvo si Nina

Salam alayk...

Buat apa tu Selasa selasa petang yang damai. Panas lit lit la skang kan. Musim panas letew. Allahu...berpeluh sakan. Kan bagus setiap kali peluh, ilang 1gm. Berat badan la opkos. eheheheh.

Semalam adalah hari bersejarah untuk adik saya si Nina sebab dia berkonvo untuk diploma di UITM Shah Alam... kalau saya rasa Nilai panas, Shah Alam double panaih. Dengan jammed lagi.

Percubaan nak masuk parking UITM guna pintu 7 tak berjaya. Penuh! da hampir give up. Oh ya Nina session petang so sempat lagi time tu baru 11 lebih. Masuk sana sini akhirnya berjaya masuk gune pintu 2. Punya kumat kamit mulot.

Mak abah Nina mamat semua dah sampai. Mak abah dah masuk dewan dah pun. Saya ? terkulat cari parking. Yela kita mai dari Nilai, depa mai dari Kuantan.

Pastu parking atas bukit sinun ya Allah..... ampuni daku.  Tapi nak disingkatkan cerita, alhamdulilah semua lancar saja. Selamat adik saya bergraduasi dan saya gembira dapat menjadi sebahagian saksinya.

gambar ihsan whatsapp group family by Nina..hewhew.


Gambar?

ni kalu belon merah pastu sengih badut kan ke leh jadi IT 2.0


Comel je muke menyeri gai sengih dekat skrin besor... sprry bunge kakno bagi tecik je. wuuu... apepun bangga tengok konvo camtu.

Gambar lagi?

Tula masalahnya... bawak kamera tapi tak sempat snap beria hummm hummm hummm ..


Apapun , semoga kalian semua dipermudahkan untuk next degree mission dan apa saja dalam hidup yang telah dirancang. InsyaAllah, yang baik baik saja telah disusun Allah.


Apapun, gorgeous meletop semua student semalam. Korang ni makan apa ha kemain cantik masing masing. Lawa gila dengan baju meghelip mekap cam akad nikah...akak jugak yang comot mengalahkan gelandangan. wuuuuu.

All da best! Again.

No comments:

Post a Comment

Pahlawan islam masa kini

Disclaimer :  Full kredit untuk Irfan sebab saya share semula sini untuk bacaan. Jenuh nak reread dari telegram. Thank you saudara.  PEJUANG...