Thursday 19 October 2017

[ Bride to be ] Oh penat

Salam...

Tarikh wedding dah semakin hampir. 9 days tick tock tick tock gitu bunyinya. Kat kepala ni dah macam ladang zombie petik buah je Kecamuk abes.

Cambese bila nak cari tempat merembes airmata dan jujuk jujuk nasihat dan comfort hugs walau secara virtual, saya akan cari Aten dan Jojoe.

Tanpa kata kata manis lemak bak lepat ubi pasar malam ahad Taman Gelora, saya pasti rebah. Eceh..


Aten dan Iwo ( Germany guy)

Aten dan Jojoe, dua dua dah selamat menjadi isteri orang. Jojoe kahwin dulu, beberapa tahun later Aten pulak...pastu next week saya lak.

Jojoe pejam mate 😂


Huk !!!!!

Minggu depan wehh... status akan bertukar. Nebes tak? Sehingga sekarang masih tak berapa nebes pun. Serabut ada. Kepala cam ladang zombie kan.. leh bayang kan zombie walking dead punya aura kusam kelam kelabu... very leweh lah. 😂

Entah lah... benda yang tak patut ada jadi ada dalam kepala memang lah serabut. Sendiri cari serabut. Kesian mak abah dan adik semua serabut sekali..Banyak persiapan saya mereka yang buat.

Ibarat saya lepas tangan....so anak dara sekalian jangan jadi cam saya ye.

Hati ni mula dah bolak balik...kus semangat saiton sedang asyik berzumba menghasut untuk rosakkan majlis, batalkan niat apa semua. Hebat ye hebat.

Pastu banyak lagi dugaan lain wallahi kalau saya senarai rasa nak jelepuk teruih. Dugaan nak mendirikan rumahtangga tu sungguh tak tipu teruk.

Sungguh,
Saya penat.

No comments:

Post a Comment

Pahlawan islam masa kini

Disclaimer :  Full kredit untuk Irfan sebab saya share semula sini untuk bacaan. Jenuh nak reread dari telegram. Thank you saudara.  PEJUANG...