Sunday 27 May 2018

Yummylicious choc chip cookies in da house

Salam Ramadhan semua.


Siapa je tak suka cookies Famous Amos kan kan? Kalau saya la, yang hitam legam tu la ultimate faveret saya. Cuma tulah, harga dia hu hu... Tapi sekali sekala apa salahmya ye dak.

Pastu pulak biskut ni ngunyah time kije boleh, tengok tv boleh, drive boleh, bebila pun boleh. Sedap tahap ketagih..
Adeeeii jejeh airliur.

Sementara Ramadhan ni saya nak berbicara, membebel, mempromote dan mengetengahkan saty produk choccolate chips cookies made by kawan saya Prof Zila.
Dia punya sedap tu leh menangis lah. .

Ketelitian pembuatan biskut ni memang tiptop sebab saya kenal tukang masaknye tu. Jenis cerewet tak hengat dan tak berkire badam lah ape lah. Chocolate dia pun yang lazat punye.

Don't worry banyak kaedah cuba jaya dia buat untuk hasilkan crunchyness dan lemak berkrim sedap punya R&D cookies sehingga dia confident dengan hasil.
Saya dah cuba dan saya sendiri menjejeh airliur time menukis ni. Hoii puasa 💪

Jom layan gambar dulu.










Menggiurkan sangat kan. Size nya dah la gemok debab so memang puas hati.
Saya jamin, anda akan puas hati.

Paling syok kalau belum sampai raye dah abis. Ahaha.


RM25/ 50 pcs

RM25/ 50pcs

RM25/ 50pcs


Delivery area Nilai, Sepang, KLIA, Putrajaya, Cyberjaya, Puchong dan USJ

No comments:

Post a Comment

Pahlawan islam masa kini

Disclaimer :  Full kredit untuk Irfan sebab saya share semula sini untuk bacaan. Jenuh nak reread dari telegram. Thank you saudara.  PEJUANG...