Tuesday 8 May 2018

Burger Nasi Lemak Mcd

Assalamualaikum ♥

Sekarang ni zaman pepelik segala benda tak masuk akal kadang on je... tapi kadangkala kepelikan tu best.

Antara benda rare yang kire mencipta hype baru baru ni of course lah burger nasi lemak Mcd. Dengan tagline dia 'sapeje tak suke nasi lemak'..lol.ok tu tagline versi bahasa saya.



Burger ni kire fenomena ya g Mcdonald Malaysia put all effort untuk hype sampai baju tshirt staff pun gambo nasi lemak daun pisang bungkus.

Dan alhamdulillah Allah beri saya rezeki untuk cuba melalui orang lain. Yelah... buat masa ni  situasi duit buat saya kene pilih nak makan nasi lemak singhit acik berkire bawah rumah ke nasi lemak burger rm16.90 gulp....


Ok pendekkan cerita.
Punyelaaaaa excited pegang kotak burger tu sampai ai lupa nak snap gamba so semua gamba dalam blogpost ni adalah ihsan google ya.




Verdict saya?
Rasanya memang sebijik nasi lemak. Strangely. Susunan pulak dalam burger tu ada timun , ayamberempah fillet,telur goreng dan sambal. Sambal tu tak pedas pun manis skit tapi nice lah sedap. 


Fillet ayam tu je potong sikit. Saya ingatkan rasa cam spicy chicken punya ayam tapi cam lainnye. Rasa berempah sesangat dan entahlah. Sedap memang sedap tapi halfway tu rasa terberenti cam lambatnye hang nak abes cik burger oi. 


Cepat muak la tapi anehnya sebab muak walau sedap, sedap walau muak. Kire tagline tak?



Tapi benda ni, kire ikot tekak dan selera memasing tau. Ada ramai je member saya suke dan jatuh cinta katanya dengan burger ni. Eheee.

So anda semua dah rasa?

No comments:

Post a Comment

Pahlawan islam masa kini

Disclaimer :  Full kredit untuk Irfan sebab saya share semula sini untuk bacaan. Jenuh nak reread dari telegram. Thank you saudara.  PEJUANG...