Sunday 1 April 2018

VEIL BY KARA QAI VENTURES

Salam alayk ♥

Ape benda yang selalunya bakal bakal pengantin perempuan letak antara kewajipan dalam aksesori busana raja sehari? sebagai pelengkap. Kalau takde cam tak pengantin sangat nanti rupa dia. Eheheh.




Jeng Jeng... opkos la veil. Kalau ditanya diri saya ini, berdasarkan pengalaman saya , saya cam tak kisah baju janji veil kene cantik. ehehe.

Ntahlah...sebab zaman skang baju meletop kadang pengapit pun kategori letop gak tapi Bila sebut veil, hanya pengantin je akan pakai. Betul tak? Pastu veil pulak enhance rupa cam princess gitewww.


Dan ada yang jenis suka buat sendiri tapi ada yang suka beli or sewa. Terpulang. Kepada anda yang suka veil dan ingin buat veil ni kenangan , mesti lah nak kene beli kan. Dimana nak beli?

Banyak je option veil seller tapi ada satu seller ni, veil dia memang cantik. Saya guna veil dia untuk akad nikah dan photoshoot lepas sanding tau. Lawa dan detail dia mantop.

KARA QAI VENTURES



Kelebihan Kara Qai ni, anda boleh request custom nak acamne. Labuh ke pendek ke liplap ke terpusing ke, tak kisah. Boleh dirunding.

Lepas tu harga dia memang power.Tak mahal dan mampu milik lah kan untuk design sedetail dan teliti itu.



Cantik tau design Kara Qai ni. Jenama mereka makin berkembang dan pertambahan pelanggan membuktikan yang hasil kerja optimum la kan. Customer kan selalu inginkan yang terbaik.

Tak kisah mana lokasi awak awak semua, Kara Qai Boleh pos orait.




Cantik sangat aishhh...bile ditenung rasa nak kahwin balik pakai veil Kara Qai ni. ish ish ish.

Saya tau, bile nak kahwin ni bajet la selalu jadi isu utama kan? dont worry sepanjang saya follow instagram mereka, Kara Qai selalu sangat buat promosi yang bukan sikit tapi kebabom lah potongan harga. InsyaAllah puas hati. Berbaloi.

Anda boleh follow melalui :

INSTAGRAM

FACEBOOK

Ataupun hubungi mereka di 01111196255

Silalah ke instagram dan facebook mereka untuk melihat lebih banyak pilihan design corak.

To all bride to be,

Jangan khuatir. Settle satu persatu. Biasalah nak kahwin ni urusan cam pecah dunia dibuatnya. Bajet tinggi atau rendah, berjimatlah dan berbelanjalah dengan hemah.


InsyaAllah keredhaan Allah yang kita nak.

No comments:

Post a Comment

Pahlawan islam masa kini

Disclaimer :  Full kredit untuk Irfan sebab saya share semula sini untuk bacaan. Jenuh nak reread dari telegram. Thank you saudara.  PEJUANG...