Friday 14 July 2017

Tealive vs Chatime

Ahaha..

Sape sini kaki chatime angkat kaki angkat tangabln gelek ibu jari cepat cepat cepat!!

Rindu tak Chatime? mende sama je padahal Tealive tapi tula untuk manusia spesis saya yang jenih susah nak terima perubahan ( x bagus ok perangai ni 💁 ) opkos memula cam rebel abes lah nape Tealive nape nape. Padahal time opening muka ni gak beratur beli 1 percuma 1 kau hado. 😌😌😌

Tang beratur tu masih memandang listing menu dengan penuh prejudice. Serupa je padahal sebab memang kompeni sama kan cuma versi upgraded la. Cam susun atur perabot umah la kekdahnya. Masih rumah sama cuma aturan beza.ye dak?

Yang syoknya depa kasi kita sambung ja guna kad chatime tu utk jenih yg suka reload reload bagai tu kalau tak tarik tudung la saya sebab banyak lagi duit dalam tu. Rm12.
Ahahahahaa banyak la tu wei sapa nak kasik.

Setelah puas meng'judging' saya beli la sparkling passion fruit ni. Todiaaa terangkat nerve system ( gitchew 😌) .. One of my fave la sebenarnye air ni...rasa gas gas lembut bayu menghempas pantai. Cuma manis leting so leh je request kurang gula ya. Senyum takpa manis minuman toksah manis sangat.

So korang camne? Suka flavour ape? Selain sparkling QQ saya juga suka Strawberry pudding au lit, Redbean pearl milk tea dan Vanilla milk tea with grass jelly.

Dap oh.



-asmiera-

No comments:

Post a Comment

Pahlawan islam masa kini

Disclaimer :  Full kredit untuk Irfan sebab saya share semula sini untuk bacaan. Jenuh nak reread dari telegram. Thank you saudara.  PEJUANG...