Thursday, 13 July 2017

Ragam anak kecil

Ragam anak kecil memang pelbagai kan?
Saya ni tatau lah jenis ke naturally ke ape ke mmg takleh nak kata suka budak sangat ( dan juga kucing...miawww) . Mungkinkah naluri penyayang kurang?

Akan tetapi selalu kerja yang ala ala kaitan budak kecik. Abes spm taska, pas stpm guru sandaran skolah rendah ....ni sebelum kawen ni tutoring pulak.  Fuh?

Tatau lah if da kawen da ada anak sendiri cemana gaya kan. Mohon sangatlah semenggah tu lebih sikit. Doa doakan ye kalian.




Kalian cemane? 😚😚

No comments:

Post a Comment

Nyamuk oh nyamuk

Assalamualaikum ♥ Saya tak tahu lah ape kejadian sejak dua menjak ni serangan nyamuk dah macam kerajaan Thanos nak serang wakanda. Hm ...