Tuesday 2 August 2022

CU di IOI City Mall

Salam semua.


Since harini husband offday so saya pulak kerinduan korea dan bagi saya kan, kat ioi city mall dia ada satu bau yang sangat iras dengan bau streetfood and market kat sana. Level P2 yang kalau korang naik escalator ke lift ke area situ, tembus jumpa Lotus mart. Ha situlah.


Pastu saja la bawak anak main Molly Fantasy..tu je mampu milik. Husband pulak lepas gian main Initial D. Twins pulak main ape tah nama tapi yang ala ala hoki ais ke apa tah. Ha tu lah. 😂

 



Comel je lahai... Saya masih amatur video video ni so raw abisla. Asalkan buat kenangan. Hehehe... Afterward kitorang pergi lepak CU. 


Allahu rinduuuuu..bertemankan air pancut kat The Symphony tu, saya beli la aiskrim dan jellyball coffee depa. Hm...rinduuu again. 


What a view  . Besar jugak CU ni



Hamba Allah ni kalau posing haruslah Top.( Ye dia suka Top bigbang tu ha )


Best gak....tapi dah beli baru nampak ada Tteokbokki rupanya yihhhh rugi...tapi sy pun da kenyang makan nasi so takpelah. Next time insyaAllah. Should be saya up lagi banyak gambar tapi manaaa tah gamba tu. Malas nak tangguh up gambar nanti terus kelaut mood. 



Apepun, time well spend. Thank you Allah.









No comments:

Post a Comment

Pahlawan islam masa kini

Disclaimer :  Full kredit untuk Irfan sebab saya share semula sini untuk bacaan. Jenuh nak reread dari telegram. Thank you saudara.  PEJUANG...