Tuesday 20 March 2018

Mari pergi Korea bersama saya

Oh Korea

Seronok ke pergi Korea?
Ape je ada kat situ?
Mahal tak?
Best ke?
Makanan halal?
Kpop je suka gi sana...







Hey hey..
Biar saya jawab ye. Seronok la of course. Merasa kepelbagaian musim.

Mahal tu subjektif tapi percayalah saya pernah pergi seminggu untuk belanja. makan dan transport serta mini shoppig boleh la dalam Rm800++.

Best?
Ahaaa sama cam kat atas tu lah... best sangat sebab tu tak jemu. Pergi fulu baru tahu.

Makanan halal itu banyak. Makanan yang boleh dimakan itu banyak .InsyaAllah seafood apa semua tu ada. Mereka bukan makan bercampur sangat. Kalau dah nampak kHinzir bawak la kaki jejauh melangkah.

Kpop?
Hey kpop tu berapa percent je.  Adui... janganla prejudis sangat. Rakyat depa pun bukan semua kpoper. Cam kita la, bukan semua minat dangdut ( eh... )


Siapa siapa nak join trip korea, malas nak amek guide, nak santai je. Meh pm saya.
I can be ur freelance guide. Bukan vvip nye trip ok.

No comments:

Post a Comment

Pahlawan islam masa kini

Disclaimer :  Full kredit untuk Irfan sebab saya share semula sini untuk bacaan. Jenuh nak reread dari telegram. Thank you saudara.  PEJUANG...