Thursday 2 February 2023

2023

 Assalamualaikum dan salam tahun baru. 


Pejam celik dah 2023 dah rasa macam baru je masuk 2022. Uish...tapi tak jugak lah kot sebab tahun 2022 saya masih bekerja. 


Nak dijadikan cerita saya dok la tangguh tangguh nulis blog ni. Memula saya bagi salam tu masih December 2022....and now da Februari 2023. Tah pape perangaiku. Gais, jangan amalkan sangat bertangguh tangguh ni ya. 


So setelah sebulan berlalu saya tengok kat instagram ramai buat January dump korang masing masing. How was it? If you ask me, January saya biasa biasa jela. Hana ada appointment doktor nak cek perkembangan dan tracr if ada pape yang menimbulkan keraguan. Alhamdulillah so far okay saja....Hana ni saya tengok perkembangan dia lebih sikit dari abang mungkin faktor dia ada sibling lagi tua and dua pempuan kut. Kan orang cakap perempuan ni matang cepat haaaa gitu. 


Makanya entry ni ringkas aje...kita sembang lagi next time. Esok nak bertolak ke Perak nih adik kesayangan nak kawen...heee. moga Allah permudahkan. 




No comments:

Post a Comment

Pahlawan islam masa kini

Disclaimer :  Full kredit untuk Irfan sebab saya share semula sini untuk bacaan. Jenuh nak reread dari telegram. Thank you saudara.  PEJUANG...