Saturday 23 July 2022

Realme 9

Assalamualaikum 

Baru baru ni telefon saya sepertinya telah sampai ajal tiba tiba la buat perangai siap ada kecacatan skrin bertompok tompok dan skrin pudar. Haih.

Saya seboleh taknak pun struggle beli telefon dan guna selagi boleh selagi mampu selagi okay. Namun kalau dah tertulis takdirnya ( ecehh ) . Maka saya telan airliur je dan berharap rezeki lain masuk lagi bagi balik modal telefon.

Saya beli...terpaksa ye. Disebabkan kene racun husband saya memilih Realme 9.Ye takyah risau husband takde nak paksa beli Iphone. Kitorang berdua ni level pergi beli di KEDAI GADJET NILAI. 

Nice ye kedai tu patut asyik lalu lalang je kat feed Facebook dan Instagram. Marilah support perniagaan anak muda. Jap saya share gambor.



Korang bpleh search di FB dan tengok customer review. Kedai ni terletak di area Giant Nilai tu. Sebelah menyebelah dengan Watson serta sebaris lah dengan kedai anakku dan subway.

Anyone fon kiok, boleh laaaaaa tinjau. Hehehe

No comments:

Post a Comment

Pahlawan islam masa kini

Disclaimer :  Full kredit untuk Irfan sebab saya share semula sini untuk bacaan. Jenuh nak reread dari telegram. Thank you saudara.  PEJUANG...