Friday 19 October 2018

[ Pregnancy Journey ] Carpal Tunnel Syndrome

Salam alayk...

Dah lama pula tak bersiaran disini.... banyak skit perkara yang berlaku lately.
So korang semua apa khabar??

Pregnancy saya dah masuk minggu ke 26 dan sakitnye lahai badan saya.. bangun dari baring itu sungguh menduga... akan tetapi saya masih perlu buat kuih lidah buaya untuk cari skit duit tepi. Ni lah cabaran untuk mencari duit lebih. Saya nak buat all out tapi badan tak berapa kuat.

Ni kalau nak baca tentang Carpal Tunnel Syndrome.

Klik SINI ( CARPAL TUNNEL SYNDROME )

Saya cuba takat mampu. Sakit sangat bila kita mule kene Carpal Tunnel Syndrome. Sakit di pergelangan tangan seolah kesan terpelecok tapi tidak. Pergerakan tangan jadi terbatas sebab sakit cam tulang lari lari tu ha. Allah....ujian sungguh.

Saya cuba buat takat mampu makanya tadaaaa ~~

Allah beri kekuatan. ♥



Kiranya, setiap ujian itu tak sama kan. Awal pregnancy dulu lagi lah....Allah kurangkan mual dan beri sakit badan skit tapi saya mampu buat banyak juga tempahan lidah buaya... Allah uji takat mampu, alhamdulillah.

Nanti next entry saya sambung bebel lagi eh. Tangan saya sakit :'(



Doakan saya.

No comments:

Post a Comment

Pahlawan islam masa kini

Disclaimer :  Full kredit untuk Irfan sebab saya share semula sini untuk bacaan. Jenuh nak reread dari telegram. Thank you saudara.  PEJUANG...